გაკვეთილის თემა | შოთარუსთაველის ,,ვეფხისტყაოსანი“ | |
კლასი /საფეხური | საშუალო საფეხური X კლასი | |
მოსწავლეთა რაოდენობა | 10 | |
საგანი / მასწავლებელი | საგანი | მასწავლებელი |
ქართული ლიტერატურა | ზამირა ოქრიაშვილი | |
გაკვეთილის მიზანი | 1. ბავშვები სეისწავლიან ტექსტიდან 2–თავს; ამბავი როსტევან არაბთა მეფისა, ნადირობა.ბავშვები გამოიმუშავებენ მხატვრული კითხვის უნარ–ჩვევებს. 2. რას წარმოადგენს ტექსტი; დასასრულს ნაწარმოებს, პროზაულ სტროფს თუ ფრაგმენტს. 3. რომელი პირია მთხრობელი (1––– თუ –3)– რა თავისებურებას ანიჭებს ეს ტექსტს. 4. განსაზღვრავს , თუ რა ფირმით არის გადმოცემული მეტყველება ( პირდაპირი . ირიბი). 5. როგორია მეტყველების ტიპი ( აღწერა, თხრობა, მსჯელობა). 6. ფუნქციური სტილი (სასაუბბრო, მხატ. მწიგნობრული, სამეცნიერო). 7. ტექსტში მოცემული მხატვრულ. გამომსახველობითი ხერხები;( ეპითეტი , შედარება. მ ეტაფორა). | |
კავშირი ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან | 1მოსწავლეები მსჯელობენ აგუმენტირებულად ,გამოაქვთ ადეკვატური დასკვნები . აკონტროლებენ საკუთარ ხმას , მიმიკას,ჟესტიკულაციას. 2 კორექტულებია ოპონენენტების მიმართ, ისმენენ და კონსტრუქციულად პასუხობენ განსხვავებულ აზრებს.ბავშვები აკეთებენ მითითებული ციტატის პერიფრაზირებას. ისმენენ მხატვრული კითხვის ოსტატთა ხმებს ისტის . გამოყენებით, (0ან დივიდის გამოყენებით). | |
გაკვეთილის თანმიმდევრობა | 1გაკვეთილს დავიწყებთ გამომწვევი კითხვებით, სამუშაო გარემოს შექმნა პირველი წუთებიდანვე. 2.ზარის დარეკვამდე შევდივართ კლასში , ვამზადებთ დაფას ,თვალსაჩინოებას , ტექ. საშ. მოსწავლეებს ვუჩვენებ მაგალითს , რომ პასუხისმგებლობით ვეკიდებით გაკვეთილს და მათაც ვუჩვენებ მაგალითს. 3მოვახდენ ყურადღების კონცენტრაციას ჩემი მოთხოვნების დაფაზე დაწერით: მოამზადეთ წიგნები, და რვეულები, ჩავიწეროთ დღევანდელი გაკვეთილის თემა. 4 გაიაზრონ რომელიმე ციტატა . რა იციან ახალი გაკვეთილის თემის ირგვლივ, გამოთქვან ვარაუდი იმასთან დაკავშირებით,თუ რაზე იქნება საუბარი ახალ თემაში_ სათაურიდან გამომდინარე,( ან სურათების მიხედვით), 5 ჩამოთვალონ მიზეზები რის გამოც აუცილებელია ამ თემის შესწავლა. 6.ჩამოთვალონ რა პრობლემები შეხვდათ საშინაო დავალების მომზადების დროს.(10.წთ). 7.აქტივობები ლოგიკურად უნდა ებმოდეს ერთმანეთს.(წყვილ. მუშაობა.) 8. ციტატის ან აფორიზმის ახსნა – საკუთარი ვერსია. 9.პერსონაჟის ხატვის ხერხები , მარკირება , ( მინიშნება საკ სიტ., სხვადასხვა ფერის ხმარება ტექსტის არშიაზე. 10 უცნობი სიტყვების დასადგენად ლექსიკონის გამოყენება. 11. სათინაო დავალება ტექსტი თხრობით, სურვილისამებრ ციტ. ზეპირად. წერითი დავალება თინთინის გამეფება. 5 წთ | |
შეფასება | 1მასწავლებლის დაკვირვება და კომენტარი. ობიექტური,კონტროლი და მოსწავლის განვითარებისაკენ მიმართული; 2.თვითშეფასება, თანატოლთა შეფასება. | |
რესურსები და მენეჯმენტი | პრეზენტაცია. პროექტორი, ერთი კომპირტერი, წიგნები, რუკა, განმარტებითი ლექსიკონი. კლ. მომზადება( მერხების, მაგიდების განლაგება. |
суббота, 13 августа 2011 г.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий